Problem z pilotem alarmu, dioda świeci cały czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SULIK
    Classic
    • 2010
    • 12

    Problem z pilotem alarmu, dioda świeci cały czas

    szkoda tylko że nie można powiedzieć że nie będzie pracowników jak będą opóżnienia bo znam takich co mogą za tysiac robić z miesiacem opóżnienia :evil: i pracodawca zawsze jest w dobrej sytuacji bo powie jak ci sie nie podoba to wypad co mnie strasznie wkurwia bo traktują ludzi jak szmaty i czują sie jak bogowie świata :evil: nie wszyscy ale spora wiekszość a takiemu co jebie cały miesiąc na wypłate pozostaje czekać aż jaśnie pan wypłaci pieniądze bo jak faktycznie nie ma to niech sobie też zaciśnie pasa a nie ludziom ujebać a samemu kurwa x6 jezdzić i zmieniac jak rękawiczki a nie pierdzielić ze kryzys ale obciąć trzeba wam robolom bo przeciez sobie z gara nie wyciągne
  • JasiuWWA
    Drive
    • 2009
    • 42

    #2
    Problem z pilotem alarmu, dioda świeci cały czas

    Witam!

    Znalazłem ostatnio drugi pilot od alarmu, długo przeleżał w komodzie i jak się okazuje nie działa.
    Alarm nie jest fabryczny, układ pilota oparty na HCS301. Problem polega na tym, że po włożeniu baterii dioda sygnalizująca działanie pilota świeci cały czas. Ktoś może ma pomysł jak sie do tego zabrać? Oczywiście pilot ani nie otwiera ani nie zamyka.

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      prawdopodobnie mikrostyk jest na zwarciu

      Komentarz

      • gregor6
        Rider
        • 2008
        • 488
        • Volkswagen

        #4
        Zamieszczone przez tom2212
        prawdopodobnie mikrostyk jest na zwarciu
        Gdyby mikrostyk był na zwarciu to chyba pilot cały czas by zamykał lub otwierał auto, tak przynajmniej mi się wydaje.

        JasiuWWA, nie masz jakiejś instrukcji do tego alarmu :?: Możliwe że pilot tak sygnalizuje że nie jest zaprogramowany i trzeba by go jakoś "spiąć" z alarmem tylko różnie to się odbywa w różnych alarmach.

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          jak jest cały czas wciśnięty guzik (zwarty) to zadaje tylko jedną funkcję i trzeba przerwać zwarę a następnie znowu zewrzeć aby wykonał kolejną funkcję.

          Komentarz

          • gregor6
            Rider
            • 2008
            • 488
            • Volkswagen

            #6
            jak jest cały czas wciśnięty guzik (zwarty) to zadaje tylko jedną funkcję i trzeba przerwać zwarę a następnie znowu zewrzeć aby wykonał kolejną funkcję.
            Można też wyciągnąć i wsadzić baterię lub wyjść poza zasięg działania pilota i wrócić żeby sprawdzić czy jest to zwarcie czy coś innego. Pilot wtedy powinien wykonać "zwartą" funkcję.

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              JasiuWWA, może to pilot z poprzedniego auta :|
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • JasiuWWA
                Drive
                • 2009
                • 42

                #8
                Pilot od tego auta na 100% niestety instrukcji nie mam żadnej. Może faktycznie któryś z mikrostyków jest "zwarty"...

                Można też wyciągnąć i wsadzić baterię lub wyjść poza zasięg działania pilota i wrócić żeby sprawdzić czy jest to zwarcie czy coś innego. Pilot wtedy powinien wykonać "zwartą" funkcję.
                Spróbuję tak zrobić jutro i dam znać.

                Komentarz

                • tom2212
                  RS
                  • 2008
                  • 3892

                  #9
                  no i jak ? jaka jest odpowiedź na ten problem ?

                  Komentarz

                  Pracuję...